ديدني هاي استانبول: 10 تور برتر استانبول ديدني هاي استانبول: 10 تور برتر استانبول

آژانس مسافرتی آهوبال

ديدني هاي استانبول: 10 تور برتر استانبول

 


ديدني هاي استانبول: 10 تور برتر استانبول
 


ستانبول، شهر مسحور كننده اي كه شرق در آن با غرب ملاقات مي كند، با تاريخ غني، فرهنگ پر جنب و جوش و معماري خيره كننده خود مسافران را محسور خود مي كند. گشت و گذار در اين شهر فريبنده براي هر مسافر مشتاقي ضروري است. در اين مقاله، 10 تور استانبول را ارائه مي دهيم كه هر كدام تجربه اي منحصر به فرد و همه جانبه را ارائه مي دهند كه ماهيت اين شهر باشكوه را به تصوير مي كشد. از مكان هاي ديدني باستاني گرفته تا بازارهاي پر جنب و جوش، از كاخ هاي نفيس گرفته تا سفرهاي دريايي آرام در امتداد تنگه بسفر، اين تورها شما را به سفري در گذشته و حال استانبول مي برد. با ما همراه باشيد تا از جواهرات پنهان و جاذبه هاي ديدني اين مقصد قابل توجه رونمايي كنيم.

 


تور محله تاريخي سلطان احمد
منطقه تاريخي سلطان احمد كه به عنوان قلب استانبول قديم شناخته مي شود، گنجينه اي از اماكن تاريخي است. اين تور شما را در گذشته باستاني شهر غوطه ور مي كند، با بازديد از مكان هاي ديدني نمادين مانند اياصوفيه، مسجد آبي و كاخ توپكاپي. داستان هاي شگفت انگيز پشت اين گنجينه هاي معماري را كشف كنيد و از زيبايي نفس گير آنها شگفت زده شويد.

 


بر روي تنگه بسفر
سفري خوش منظره در بسفر را آغاز كنيد و شاهد آميزه اي خيره كننده از تأثيرات اروپايي و آسيايي باشيد. از كنار قصرهاي باشكوه، عمارت‌هاي زيباي كنار آب، و پل‌هاي نمادين عبور كنيد. در خلال آشنا شدن با تاريخ دريايي شهر، چشم انداز فريبنده شهر را تحسين كنيد. تور استانبول 4 شب و5 روز چشم اندازي منحصر به فرد از استانبول را ارائه مي دهد و زيبايي هاي طبيعي و شگفتي هاي معماري آن را به نمايش مي گذارد.

 


خريد از بازار بزرگ
در بازار بزرگ، يكي از قديمي‌ترين و بزرگترين بازارهاي سرپوشيده جهان، تجربه‌اي پر جنب و جوش و احساسي را تجربه كنيد. اين تور شما را در كوچه‌هاي هزارتويي پر از منسوجات رنگارنگ، جواهرات نفيس، ادويه جات و صنايع دستي سنتي به خريد مي برد. در شلوغي و ازدحام غوطه ور شويد، غذاهاي لذيذ محلي را بچشيد و براي خريد يك سوغاتي عالي حتما چانه بزنيد.

تور غذاهاي خياباني استانبول
در مواجهه با غذاهاي خياباني استانبول، ذائقه‌ خود را وسوسه كنيد و لذت‌هاي آشپزي شهر را محك بزنيد. از كباب هاي خوش طعم و مزه هاي سنتي گرفته تا شيريني هاي لذيذ و چاي هاي معطر، استانبول مجموعه اي از طعم ها را ارائه مي دهد. مسير غريزي خود را به دكه‌ها و غذاخوري‌هاي خياباني محلي دنبال كنيد، جايي كه مي‌توانيد بهترين غذاهاي خياباني شهر را امتحان كنيد.

 


تور جزاير پرنس (آدالار)
از شلوغي شهر فرار كنيد و به سمت جزاير پرنس حركت كنيد. اين مجمع الجزاير متشكل از 9 جزيره در درياي مرمره يك خلوت آرام از زندگي شهري را ارائه مي دهد. خيابان‌هاي بدون ماشين را با دوچرخه يا كالسكه اسب را كشف كنيد، از محلات خوش‌منظره لذت ببريد، و عمارت‌هاي جذاب دوران ويكتوريا را كشف كنيد. اين تور نگاهي اجمالي به گذشته زيباي استانبول را ارائه مي دهد و يك اقامت ايده آل در گوشه اي دنج را فراهم مي كند.

 


كاخ دولما باغچه گشتي در استانبول مدرن
در عظمت كاخ دولما باغچه، نمادي باشكوه از شكوه و مدرن شدن استانبول غوطه ور شويد. اين تور تركيبي از بازديد از كاخ، با فضاي داخلي پرآذين و موقعيت خيره كننده در كنار آب، با كاوش در استانبول مدرن است. محله‌هاي پرجنب‌وجوش بي‌اوغلو و ميدان تقسيم، مملو از كافه‌ها، فروشگاه‌ها، و گالري‌هاي هنري مدرن را كشف كنيد.

 


تور مراسم سماع صوفيه
سفري معنوي و مسحوركننده را در مراسم عرفاني دراويش در حال چرخش تجربه كنيد. اين سنت صوفيان علوي كه در مكان‌هاي خاص در استانبول برگزار مي‌شود، رقصي فريبنده را به نمايش مي‌گذارد كه نشان‌دهنده وحدت روحاني با خداست. شاهد اجراي مسحور كننده، ذكر گويي و دعاهاي عرفاني همراه با موسيقي مدهوش كننده باشيد و در مورد فلسفه عميق پشت اين رقص سماع چند صد ساله غور كنيد.

 

تور عكاسي استانبول
هويت شهري استانبول را با لنز دوربين خود در يك تور عكاسي جاودانه كنيد. فتوژنيك ترين نقاط شهر، از نقاط ديدني نمادين تا گوشه هاي پنهان را كاوش كنيد. نكات ارزشمند عكاسي را از يك راهنماي حرفه اي بياموزيد و در عين حال غرق در رنگ هاي زنده، معماري منحصر به فرد و زندگي خياباني شلوغ شويد. اين تور براي علاقه مندان به عكاسي در تمام سطوح مهارتي عالي است.

 


تجربه حمام تركي
در يك حمام سنتي تركي كه در تركيه نيز به همين نام معروف است، استراحت كنيد و تجديد قوا كنيد. اين آيين حمام كردن صدها ساله تركيبي از بخار، لايه برداري پوست، و ماساژ براي تجربه اي واقعا لذت بخش است. تسليم محيط آرام شويد، بدن خود را تميز كنيد و خود را در سنت هاي فرهنگ تركيه غرق كنيد. براي ادامه تور استانبول 7 شب و8 روز ، احساس شادابي و سرزندگي و انرژي داشته باشيد.

 

كليساي چورا و تور پياده روي فنر– بالات
اين تور پياده روي شما را در خيابان‌هاي جذاب فنر و بالات كه به‌خاطر خانه‌هاي پر جنب و جوش، كافه‌هاي عجيب و غريب، و فضاي بي‌نظير شهرت دارند، مي‌برد. از كليساي خيره كننده Chora كه با موزاييك ها و نقاشي هاي ديواري بيزانسي تزئين شده است، ديدن كنيد و در تاريخ غني اين محله هاي فرهنگي متنوع و متكثر جستجو كنيد.

 


سخن پاياني

جذابيت استانبول در تركيب يكپارچه سنت و مدرنيته نهفته است و بازديدكنندگان را با شگفتي هاي باستاني، بازارهاي پر جنب و جوش و مناظر زيباي خود مجذوب خود مي كند. 10 تور برتر استانبول كه در بالا ذكر شد طيف متنوعي از تجربيات را ارائه مي دهند و به شما اين امكان را مي دهند كه در تاريخ جذاب، فرهنگ پر جنب و جوش و لذت هاي آشپزي شهر غرق شويد. خواه نقاط ديدني تاريخي، ديدارهاي فرهنگي، كاوش هاي آشپزي، يا استراحتگاه هاي آرام را ترجيح مي دهيد، تور استانبول آهوبال چيزي براي ارائه به هر مسافري دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر شما مي توانيد با كارشناسان ما به شماره 22797870 تماس حاصل كرده و يا به سايت ما به نشاني Ahoobaal.com مراجعه فرماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/11 ساعت: ۱۳ توسط:ahoobal :